Uppdatering

En liten uppdatering för dom som är nyfikna på hur det går för mig på min lilla utflykt.
 
Natten har varit riktigt bra. Sov hela natten när jag väl somnade, tog en liten stund att komma till ro. Fick inte sova alla mina 10 timmar men tror det blev ca 8 i alla fall.
Vi har väl inte gjort så mycket idag. Åkte en tur till min väns kompis och hämtade lite grejer. Vilade nog tillsammans nån timme. Tog en snabb tur till affären. Jag hjälpte till lite med maten ( skar lite sallad och blandade salladen). På det så är dom en stor familj. Många i rörelse och man vill såklart vara med så mycket som möjligt. Det känns i kroppen att det inte är en vanlig dag. Framförallt i knoppen. Bomullstussen har gottat till sig i skallen och man hänger inte med på samma sätt.
 
Men nu har jag gått undan en stund så det är väl dags att vara social igen.
Till kvällen blir det såklart god mat och mello!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mitt"nya" livmedME.blogg.se

En blogg om mitt "nya" liv med ME/CSF (kronisk trötthetssyndrom). Lite tankar och funderingar, med och motgångar.

RSS 2.0