Är inte lätt

Det är inte lätt att vara en bloggare. I alla fall inte om man har ME på det. Igår skulle jag skriva ett inlägg. Det gick ganska bra tills jag skulle lägga in en filmsnutt. Tydligen kan jag inte göra det på den här bloggen. Inte vad jag kan se i alla fall. När jag höll på att kolla runt på sidan så försvann naturligtvis allt som jag hade skrivit. Så typisk! Det vara bara att lägga ner alltihop och ta kväll. Ingen idé att försöka komma ihåg vad jag ville förmedla.
Gör ett nytt försök idag.
Härligt väder! Vaknade ganska tidigt idag så har redan hunnit med att stryka lite och ryckt lite i rabatten. Vad ska man hitta på mer tro? Finns visserligen en hel del att göra i hemmet. Men det känns inte så lockande när solen inbjuder till utevistelse. Vet bara att jag just nu behöver vila. Det märks framförallt för att jag är rastlös. Det kryper i kroppen och det är svårt att vara stilla. Måste ha något som håller mig kvar i sängen så att jag kan slappna av och få ro i kroppen. Jag brukar ju kolla på div serier men nu har jag ingen som jag följer, hittar ingen som verkar bra. Och bra filmer börjar ta slut också. Har börjat titta på gamla filmer som jag tycker mycket om. Men nu då? Kommer inte på en enda film.
 
Sitter och tänker lite på mitt besök igår. Det var en arbetskamrat som kom förbi en lite stund. Det var himla trevligt, även om det var en liten stund. Hon skulle hålla på med scrapbooking hela dagen idag. Det har jag funderat en del på. Kanske det är nåt för mig att hålla på med. Vet inte riktigt vad man gör och så. Så jag tyckte att hon nästa gång vi ses kunde ta med nåt hon har gjort och visa mig lite. Så kanske jag kommer igång med det. Vore kul!
 
Jessica
2015-04-18 @ 21:59:15

Oj oj oj Lotta vilken dag vi har haft jag och Therese

Svar: Det verkar som ett kul evenemang!
Zanem

Jessica
2015-04-18 @ 22:01:33

Men det var mycket ljud och andra intryck... Blev jobbigt för huvudet efter ett tag! Men vi har skapat massor. Kreativiteten har varit på topp!!! Kan skicka lite bilder till dig på fb! Kraneb

Svar: Det verkar som om just det forumet inte skulle vara nåt för mig med alla ljud. Vill gärna se lite bilder!
Zanem




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mitt"nya" livmedME.blogg.se

En blogg om mitt "nya" liv med ME/CSF (kronisk trötthetssyndrom). Lite tankar och funderingar, med och motgångar.

RSS 2.0